PLACE RESERVEE

Marie-Marie introduceert nieuw luxueus strandlakenmerk

Antwerpen 16/04/2024 – Het zussenduo achter het Belgische bed- en badlinnenmerk Marie-Marie stelt met veel trots ‘Place Reservee’ voor, een verfrissend en kleurrijk strandlakenlabel. Place Reservee is beschikbaar in verschillende vrolijke kleuren en zachte comfortabele materialen. Steunend op 45 jaar familiegeschiedenis, expertise en kennis binnen de textielindustrie, wil Marie-Marie met deze kleurrijke en luxueuze producten een frisse wind doen waaien binnen de sector.

In de beginjaren van Marie-Marie werd al eerder de basis gelegd voor een strandlakencollectie. De huidige zaakvoerders, Laurence en Valerie Vandenbussche, vonden intussen de tijd rijp om deze collectie nieuw leven in te blazen. Ze namen de productie in eigen handen en gingen aan de slag met nieuwe kleuren, stoffen, en breidden het assortiment uit met catchy accessoires. Met Place Reservee in de startblokken wil het familiebedrijf voortbouwen op hun jarenlange ervaring in het aanbieden van comfort, luxe en kwaliteit.

“Met Place Reservee willen we een merk neerzetten dat vertrouwen, authenticiteit en emotie uitstraalt. Bij Place Reservee draait het niet alleen om het vinden van een comfortabel strandlaken, maar ook om het ontdekken van een exclusieve collectie die perfect past bij je persoonlijke smaak en stijl. Elk strandlaken is met zorg en aandacht ontworpen, en de diverse collectie biedt een scala aan mogelijkheden.” aldus Laurence en Valerie Vandenbussche.

Place Reservee

Het nieuwe label is made in Portugal en bestaat uit een collectie herkenbare strandlakens. Kies je voor Eucalyptus groen, Atlantisch- of marineblauw, of ben jij eerder een goudgeel zomerstype? Is je zomerhonger nog niet gestild met een strandlaken alleen? Geen nood, Place Reservee stuurt je op pad met accessoires in bijpassende kleurtjes zoals kussens, strand- en toilettassen om het maximum te halen uit de zonnige dagen.

Uit het huidige assortiment kan je kiezen voor brede of dunne streepjes, een uniform gekleurd strandlaken of een speels schaakbordpatroon. Ga je voor ton-sur-ton met je accessoires, of kies je voor een bold statement door verschillende kleuren en patronen te mixen, de keuze is aan jou!

Naast de consumentenmarkt richt Place Reservee zich ook op de B2B-markt en bieden ze nog meer mogelijkheden voor op maat gemaakte producten. Zo zijn de gepersonaliseerde strandlakens al te zien bij Collins Club in Knokke.

Vanuit Portugal, met liefde gemaakt

Place Reservee kiest bewust voor ambachtelijke productie in Zuid-Europa, dit weerspiegelt de moderne visie van het merk op kwaliteit en duurzaamheid. Productie dicht bij huis zorgt niet alleen voor een kleinere ecologische voetafdruk, maar reduceert ook afval en draagt bij aan de lokale economie. Ook het gebruikte katoen van deze kleurrijke collectie wordt zorgvuldig geselecteerd voldoet aan de OEKO-TEX®-normen, met respect voor milieu en gezondheid.

Pop-up bij Le Bon Marché

Zie jij de zomer al helemaal voor je met deze frisse collectie? Place Reservee is verkrijgbaar via de Marie-Marie-winkels en op www.marie-marie.com. B2B-klanten kunnen terecht via www.placereservee.com. Leuk weetje: het label maakt een vliegende internationale start en vanaf mei zal Place Reservee te koop zijn bij het luxueuze warenhuis Le Bon Marché in Parijs.

Collectie overzicht

In een notendop, zodat jij de juiste keuze kan maken: De collectie van Place Reservee bestaat uit 3 soorten strandlakens in zeven kleuren en twee verschillende stoffen. Naast de luxueuze strandlakens zijn er ook bijpassende hoofdkussens, strandzakken en toiletzakken, in dezelfde kleuren en materialen als de strandlakens. Zo kan jij kleurrijk en fris het strand op. De prijzen van de nieuwe collectie variëren tussen € 39 – € 109.

‘Classic’-collectie in de kleuren Atlantic, Marine, Gold, Eucalyptus, Sand, Lychee, Burgundy:

• Strandlaken (100x200 cm en 65x120 cm)
  • Strandkussen (30x40 cm)
  • Strandtas (46x40x21 cm)
  • Toilettas (25x18 cm)

‘Uni’-collectie in de kleuren Atlantic, Marine, Gold, Eucalyptus, Sand, Lychee:

• Strandlaken (100x200)
  • Strandkussen (30x40 cm)

‘Holiday’-collectie in de kleuren Atlantic, Gold, Eucalyptus, Sand:

• Strandlaken (100x165 cm en 200x200)
  • Toilettas (28,5x23,5 cm)

Voor beelden in hoge resolutie kan je terecht op de Marie Marie Media Gallery.

Voor meer informatie omtrent beeldmateriaal, samenwerkingen of interviews kan je steeds terecht bij Evi en Stefanie.

Marie-Marie Antwerpen - tijdelijk gesloten

Het team van Marie-Marie ontvangt je graag in de pop-up op een boogscheut van de bestaande flagshipstore:

Steenhouwersvest 57, Antwerpen

Di – Za 10:30 - 18:00